Dbalik Arkadaşlar 19.haftadayim idrar da nitrit var kültürde de yoğun enfeksiyon var korkuyorum bu durumu yaşayan var mı antibiyotik kullanicam
Sevgigi Dbalik idrar yolu enfeksiyonum hamilelikten önce de vardı yine var, aile hekimim 2 kez toz halinde antibiyotik içerikli suya atmalı verdi. Ama oranım düşmüyor dahiliyeye gideceğim bakalım