Herkese iyi akşamlar 32. Haftaya girdim Allaha şükürler olsun olumsuz hiçbir durum yaşamadım ancak biraz geç gebelik elde ettim. O yüzden mi bilmiyorum ama son birkaç gündür sebepsiz yere olumsuz düşüncelere kapılıyorum özellikle akşamüstü böyle durum yaşayan var mı? Süreci nasıl yönetiyorsunuz?