Bu kadar erken test yapmaya başlamak sizi çok yıpratır. Reglden 2 önce silik çizgiyle öğrendim ama o kadar stresli geçti ki.. yerleşme lekelenmem oldu kimyasal geçiriyorum sandım salya sümük doktor aradım 5 defa beta testi verdim sürekli stresle bekledim.. adet gününüzün 1 hafta geçmesini beklemek en en güzeli..