Nuuur1111 Baby Mom markalı. Memnun musunuz ben aldım ama endişe ediyorum iyi mi kötü mü bilmiyorum 🤷♀️
seyda53 Nuuur1111 ben ordan aldım memnun kaldım doğumdan önce taktım kullanmaya başladım bebeğim 4 aylık olunca bıraktım kullanmayı yara acı hiç yok şükür
Tatar59 Nuuur1111 ne kadar kötü olabilir ki. Ben plastik kapak kullandım onu bile düşünenden yapandan satandan duacı oldum. Allah razı olsun gerçekten. Gümüş plastik farketmez kapak olsun yeter
Moommyyy Nuuur1111 ben e bebekten aldım 999 ayarını , ama daha kullanmadan rengi sarardı neden olduğunu anlamadım ama o şekilde kullanan var mı ? Renkleri bildiğiniz sapsarı oldu çünkü
Sesssi seyda53 merhaba bende almayı düşünüyorum da 925 ile 999 arasındaki fark ne oluyor biliyor musunuz