Hanımlar kimseyi üzmek istemem fakat bu yazdıklarınız işinde kolaya kaçmak isteyen doktorların söyledikleri. Normal doğum hekim için baş ağrısıdır, emektir, ekip işidir uğraşmak istemez hemen bir kulp bulup sezaryene yönlendirir. Eğer bebek ve annenin hayatını bizzat tehdit eden önemli bir etken yoksa normal doğum desteklenmeli