-gizem_ şuan ekstra bişi yapmanıza gerek yok rapor süresi bitince iş yeriniz sistemden raporu onaylicak doğumdan sonra hastane SGK ya bildiriyor doğum yaptığınızı doktorunuz tekrar istiharat raporu yazıyor onu veriyorsunuz iş yerine paranın ilk kısmı doğumdan 10-15 gün sonra kalanı da izin bittikten sonra yatıyor