sukran0046 merhaba benim de 2. Gebeliğim , kızımda hiç böyle bir sorun yaşamamıştım ama bu gebeliğimde 7.hafta oksapar kullanıyorum . Dış gebelık,missed, kimyasal derken bir haylı sıkıntıdan sonra orta derecede pıhtılaşma oldugunu ogrendım. Doktorum bana göbek ve bacaktan yap dedi öyle yapıyorum ama çok zormuş gerçekten🙁