Aasli-342874 merhaba, ilk hamileliğim de en başından beri selime hanıma gittim sancım olmadığı için sezeryan istememe rağmen sen normal doğumu çok rahat yaparsın bana güven deyip normal doğurdu şimdi kızım üç yaşında ikinci hamileliğimin 39. Haftasındayım başından beri yine selime hanıma gidiyorum☺️
Şu an izinde 6 Eylül de gelicek dua ediyorum valla gelmeden doğurmam inşallah diye kendisini çok seviyorum çok ilgili herşeyi tane tane anlatan bi doktor 10 tane doğursam yine ona giderim😬