Eliffssudee 8 haftalık olduk yorulunca kasıklarımda batma gibi ağrı oluyo ama şiddetli değil dinlenince geçiyo normal mi yaşayan var mı
sukran0046 Eliffssudee bende yasadım normal dinlen ayaklarını yüksek biyere koyup uzan geçer inşallah bende çok korkmuştum kaslmstm karnm sertlesmisti kaslmadan dinlenince gecti 2 gün
Kiwitoveannesi Eliffssudee normal canım bebek büyüyor kese büyüyor kasiklara baskı yapar büyüdükçe benimde ikinci gebeliğin 6 haftalık oldum bende ayni durum bendede var batma kasik agrisi karin agrisi sağlıkla gelsin bebislerimiz
Eliffssudee sukran0046 ilk hamileliğim bilmediğim içinde korkuyorum aslında böyle yorumlar görüncede rahatlıyorum 😀
-Simge- İlk haftalarda bende de olmustu kasıkta karında çok uzun sürmeyen agrılar zamanla belki vücudumuz alısıyor ama ağrılar hep oluyor merak etmeyin