aslanprenses_ Çok umursadığımdan değil ama merak ettim 😳 göbüşte çatlaklar kaçıncı haftada çıkmaya başladı? Ve göbek çizginiz? Ben 29. Haftamdayım daha çatlağım yok ama ellerim ve ayaklarım çooook şiş 😳
Deletedmom_85 aslanprenses_ çok su icer misiniz ? Belki o yüzdendir vucudunuzu nemli tuttuğunuz için cildiniz gerilmiyodur. Bende 4.ayin içindeyim çatlamak istemiyorum herhangi bir kremde kullanmıyorum çünkü kullanandada çatlama oluyormuş. Elimden geldiğince suyu bol içmeye çalışıyorum sizi de o yüzden merak ettim suyu mu ihmal etmediniz acaba diye
aslanprenses_ Deletedmom_85 biraz genetik diye duydum. Annem üç doğum yaptı. Ablam bir doğum yaptı onlarda çaylak olmadı. Ablamda mesela göbek çizgisi vardı. Bende yok daha. Bir de Günde 3 litre zorla da olsa içiyorum su. Ayran ya da soda dışında içiyorum yani.
bdenerigokce Deletedmom_85 kullananda çatlıyor diye düşünüp bence sürmemezlik yapmalısın🤷♀️ benim annem çatlamamış hiç ama ben yinede sürüyorum
pandasever Deletedmom_85 kendimi bildim bileli üç buçuk litre su içerim hamileliğim de aynı şekilde bioil vs de kullandım. 5. Ayında çatladım Malesef vücudun yapısı neyse o oluyor.
aslanprenses_ acemii_annee bakalım ben ne zaman göreceğim. Görsekte görmesekte hamilelikte çok güzeliz🥰
Deletedmom_85 aslanprenses_ maşallah çok önemli aslında ya bende elimden geldiğince içmeye çalışıyorum
aslanprenses_ Churcill ben 29. Haftamdayım aşırı büyük olmamasına rağmen karnım. İnsanlar sanki yarın doğuracakmışım gibi davranıyor bazen geriliyorum. Soruyorlar aa daha çokmuş diyorlar.
aslanprenses_ Deletedmom_85 evet çok önemli tabi. Öğlen 3 buçuk 4 e kadar 2 litre içtiğimde son bir litre gidiyor bir şekilde.
Deletedmom_85 bdenerigokce birazda ihmal ettim normalde alacaktım da gereksiz pahalı geldi kremler. Aktardan tatlı badem yağı vs Bi.karisim yapıp süreçlerde varmış yolum düşerse Bi yaptıracağım o karisimdan
Churcill aslanprenses_ çok biliyolarsa kendileri doğursun. Bana da bebek ufak mı işte yok mu dediler güldüler hep büyük olsa dert küçük olsa dert
aslanprenses_ Deletedmom_85 bilmiyorum ne kadar doğru ama kremler de aşırı işe yaramıyormuş. Yine alıp kendininkini rahatlatabilriiz 🥰
aslanprenses_ Churcill evet çok sinir bozucu insanlar. Sağlıkla gelsin diye dua et hamile bir kadına niye yorum yapıyorsun demek lazım.
Deletedmom_85 aslanprenses_ iste o yüzden birazda içime sinmiyor almak. Yinede Bi şeyler süreyim diyorum aman kalakaldim iste öyle bende bilmiyorum 😄 4ayin içindeyim zaten 20 haftadan sonra genelde çatlama oluyormuş herhalde birazdan ondan mı ihmal ettim bilmem
-Mervemom Benim alt göbek çevresinde sıra halinde çatlak oluştu. Üstelik Bio&Oil çatlak yağı kullandığım halde. Su tüketimine de dikkat ederim fakat çatlaktan kaçamadım. Olunca oluyor işte, çok da takmamak lazım. 🐣