Annesininselini Mutluluk71 kesigi hic hssetmiyosun dikisi de cok az 14 gun oldu bn dogum yapalı iyikide normal dogum yapmışım hic korkma dünyadaki en güzel şeylerden biri.
Mutluluk71 Annesininselini bnde normal istiyorum dokturum normal diyor simdilik insallah son dakika degismez