Merhaba arkadaşlar benim ikinci gebeliğim Şuan 12+1 gebeliğim fakat son iki haftadır karnımın sol tarafında midenin olduğu yerde bir ağrı hissediyorum göbek deliğinden sırtıma doğru . Sağ tarafında hicbirsey hissetmiyorum orada bişey yok ama sol taraf özellikle de bugün çok fazla ağrıyor bebek daha çok küçük yani oraya kadar baskı yapması mümkün değil bence neredeyse göğüs kafesime denk . Ve son üç gündür karnım bir anda şişti altı aylık gibiyim şuan ve ben normal kiloda bir insanım kiloluda degilm doğum kilolarını vermiştim hiç birşey yiyemiyorum buna rağmen dört gün içinde karnım kocaman oldu . Randevuma daha var böyle bir sorun yaşayan yada bir fikri olan varmı acaba