Elifdddd Hanımlar sol göğsümde tek bi bölgede batma ağrı var yürürken cok rahatsız ediyor basına gelem varmı otururuken dinlenirken yok sağa sola dönerken yürürken yardımcı olurmusunuz…
minikpandaaa Elifdddd dinlenmeyle geçiyorsa problem görmüyolar çoğu zaman. Rahim genişlediği için olabilir. Uzun süre devam ederse doktorunuzla iletişime geçebilirsinz
Elifdddd minikpandaaa 4 gündür böyle otrurken bişey yok hareket halinde oluyor zaten finroadenom var göğsümde ama onlar ağrı yapmıyordu bu böyle olunca korkuyorum