ygmrcglyncn Kızlar 37+2 haftamdayım karnım bi haftadır aşagıda sizde böyle bir durum oldu mu ve aşağıya inince ne kadar süre sonra doğum oldu?
Deryaaduru ygmrcglyncn ya benim de herkes öyle diyor yanlarıni bırakmış ortada die bizde 34+5 nasil korkuyorum öyle dedikçe daha cok küçük 3 hafta sonrasına gün verecek daha, doktor erken gelir die ödüm kopuyor 😑
Bilge_11 37+2 oldum ne sancı var ne nişan. Yarın çatı muayenesi var bakalım belkide muayene sonrası olacak ne olursa. Hep merak ediyorum ne zaman ve nasıl gelecek bu yavruşum