Son 20 gün ve geçmiyor . Bi an önce sağlıkla doğsun istiyorum. Tahammül seviyem iyice azaladı, sıcaktan bunalıyorum ve diğer bazı sebepler. Sanki böyle üsteleyince daha geç olacakmış gibi düşünüyorum. Sabit bir doktorum olmadı her kontrolde farklı bi doktora gitmek zorunda kaldım onun da etkisi çok. Biraz durgunum bu yüzden:(