Ftmtts benimde gittiğimde sancım yoktu ama nişanım gelmişti bana alttan biriey yaptı doktor ve doğumunu kolaylaştırcak biraz acıcak sabret dedi gerçekten acıdı ama sancılarım basladı, sancı çok çektim bayılıcak kadar sonra suyum geldi doğumum 1 dakka bile sürmedi diyebilirim pat diye çıktı