Meyra32 merhaba canım . Bebekler anne karnındayken anne gündüzleri hareket ettikte bebeğin bulunduğu sıvı içerde hareket eder ve bebek uyku moduna geçer. Ancak anne gece yattiginda bu sıvı durulur ve bebek hareketlenir. İlk 3 ay bebek dünyaya alışana kadar bu sebeple gunduzleri uyur geceleri uyanık kalır . Onun için bı alışkanlık diyelim :) zamanla düzelir bu geçici bir durum sıkmayın canınızı :)