Ayselll5 Burcuzaim inşallah sıkıntısız geçer kuzum.. İlk gün zor oluyor biraz benim eşim çok yardımcı olmuştu sağolsun ihtiyaçlarımı karşılamamda.. Ama sonraki günler toparlıyosun kendini.. Ağrı sızı hiç bişey kalmıyor..
gnrhw Şuan 36 haftalik serklajlı gebeyim.henuz doğum şekline doktor karar vermedi 38.haftada dikislerim alınacak
Burcuzaim Ayselll5 peki daha sonra ekstra bir şeye dikkat ettiğiniz oldu mu bende ev işi falan yapmıyorum zaten evden dışarı çıkmıyorum hatta doktorum öyle uygun gördü
Ayselll5 Burcuzaim bende öyle yapıyorım canım gezme tozma asla yok evdeyım hep.. Kendimi yorucak her türlü işten kaçınıyorum temizlikti yemekti felan eşim yapıyo kendimi iyi hissettiğim zamanlarda ben yapıyorum.. Bol bol dinleniyorum anlayacağın..