ygmrcglyncn hayır normal doktor bu yorumu yaptı ardından da oradaki ebe... moralim bozuldu istemsizce görür görmez bu yorumu yaptılar çünkü oysa sadece tetanoz olmaya gitmiştim göbeğimi şişkin görünce üste yerleşmiş diye yorum yaptı ve bu konuşma geçti 🤔