Aylasss97 Kızlar nerdeyse 22 haftamdayim 3,5-4 kg arası aldım ,sizce fazla mı? Son 2 ayda aldım bu kiloları da hamile olunca aç karnında yaratıldığımda 67,5 tum şimdi ise 71-71,5 , 4 ay sonra doğum ve en fazla inşallah 5 -6 kg max alırım😀
Youngmotherr Aylasss97 24-25 kg ile kapattım doğumdan sonra 56 ya düşmüştüm 43le gebe kalmıştım 40+3 de doğum yaptım
Nrcn91 48 kg ile basladım 36 haftalıgım 55 kiloyum 2,5 aydır 😂 bu gidişle 55 kiloyla doğuma gidecegm gibi
Aylasss97 NaimeYilmaz bende belirli haftaya kadar almadım diye sevindim ,nasıl olduysa oldu ki çok tatlı yemiyorum ve gece de yemiyorum 😀
Tugraseda Prensess35e erkek 🩵 bu benim 2. Gebeliğim ilk oğluma hamileyken bende 70 küsürleri görmüştüm ama bunu gebeliğe bağlı troide yoruyorum. O zaman troidim cıkmıstı doğurana kadar ilaç kullanmıştm. Ama cok cabuk vermiştim doğum kilom üzerimde kırk günden fazla kalmadı inşallah bu seferde çarçabucak veririz
Prensess35e Tugraseda maşallah Rabbım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 sen yine fazla almamışsın oda tiroit ten diyorsun bende o da yok ama maşallah aldım başımı gittim 😅😅😅