-Simge- Merhaba kızlar . Ben 10 gündür oksapar kullanıyordum. Bugün doktorum corasprin de başlıcaz dedi. Oksapar 6000 lik kullanıyorum. Açıkçası biraz tedirgin oldum. İkisini de aynı anda kullanan var mı ? İğneyi sabah akşam günde iki kez vuruyorum
Beyzanur4155 -Simge- canım bende haftaya başlayacağım 10 haftalığım şuan 11. Haftada başlatacak doktorum
Kediannesi1 -Simge- enox 4000 lik günde 2 kere ve coraspin kullanıyorum bir sakıncası yok hatta iğneyi azaltmayı düşündük doktorla kanamam oldu tekrar vazgeçtik
hello_dunya Ben çatlatma iğnesi yaptığımdan beri coraspin gebelik başından beri de oksapar 4000 kullanıyorum. Hiçbir yan etkisini görmedim canım ama ben günde tek iğne oluyorum hapta öyle tek.
-Simge- hello_dunya benim iğnem günde 2 tane o yüzden tereddüt ettim ama benim ayağımda pıhtı attı. İğneye o yüzden başladılar
Mesa3333 -Simge- merhaba pıhtı atması ne demek varis gibi bir şey mi ? Ben de kullanıyorum 4 binlik oksapar ve coraspin günde 1 tane.bacagimda varis gibi küçük kılcal damar gibi görüntü var ona mı dediniz diye düşündüm pıhtı derken
5995 Bende aynı şekilde coraspirin 100luk oksapar da 4000lik kullanıyorum 35 haftalik hamileyim şimdiye kadar kullandım doğuma kadar da devam edicez bi yan etkisini görmedim
-Simge- 5995 ama benim oksapar 6000lik ve sabah akşam vuruyorum bir de coraspin ekledi. Bir sakıncası olmaz değil mi
5995 -Simge- asla olmaz o bebeğinin hayatta kalması için. 2. Hamileligim benim şuan ilk bebeğimi pihtilasmadan kaybettim doktorun kullan diyorsa vardır bi bildigi kafana göre sakin bırakma
Bekledigimmucizemm -Simge- ben kullanıyorum canım günde bir kez Oksapar 4000 lik gece yatmadan da coraspin 100 mg kullanıyorum
-Simge- 5995 bende ayağımda pıhtı attı direk o yüzden 6000 lik olarak basladık. Coraspirini de bugün baslayalım dedi.
Bebegim_38 -Simge- benim de oksapar sabah akşam 4000 coraspin de var ayrıca. 3 düşüğüm var ikisi ileri hafta. Düşük doz iğneyle de durmadı benim. Ben de sizin gibi çok tedirgindim başta çok şükür 27 hafta oldu bir zararı olmadı. Sağlıkla tamamlayalım inşallah
Bebik45 -Simge- bendede ayakta pıhtı oluştu enox 6000 lik sabah akşam va ecopirin 150 lik yazıldı 1 2 kullanmaya bende kanama yaptı ecopirini kestik doktor kontrolünde.
Bebik45 -Simge- bende çok yoğun bir kanama olmadı damla şeklinde azdı. Ciddi bir sorun yaşamadık çok şükür. Şimdi sadece iğne kullanıyorum. Kullanmadan bilemiyorsunuz vücut nasıl tepki verecek.