hestiura 38+3 günlük oğlum bugün 4300 gram çıktı ve doktor Salı günü sabahtan gel sezaryen dedi. İri olmasında bir sakınca var mı doğduktan sonra herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı? Başınızdan geçenleri anlatabilir misiniz
ElifKarata hestiura herhangi bir sakınca yok aksine tutması alması daha güzel oluyor sadece normal doğuma engel onun dışında hiç bir sorun yok maşallah 🥰
Busy ElifKarata benim bebeğim de 4 kg doğdu normal doğumla. Korkuyodum doğunca nasıl tutcam falan diye ama bildiğin 3 aylık bebek gibiydi hiç zorlanmadım tutarken falan . O yönden iyi . Doğar doğmaz 3-6 aylık zıbınlarla başladık . 0-3 ay hiç giyemedi 😬
ElifKarata Busy benmde öyle oldu ama ben sizin kadar şanslı değildim zorunlu sezaryen oldum 4550 kg dogdu benmde ilki. Dedgnz gibi 3 aylık bebek gibiydi 🥰🥰