_nihall amin canım amin zamanında doğduysa çok yatmaz sadece dua Edip evladimiza güzel enerji vermemiş lazım bende çok üzülüyorum çok hayat durmuş gibi de dayanmak zorundayım çünkü kızımın bana ihtiyacı var seninde oğlunun sana ihtiyacı var onun iyiliği için sabretmelisin biliyorum çok zor ama elden bios gelmiyor vermiyorlar çünkü benim daha yolum uzun herkes bak zaman geçiyor diyor bide bana sorsalar zaman acıta acıta geçiyor :( :(