Kızlarr merhaba tüp bebekle tedavisiyle 6+1 hamileyim doktorun kesenin tüplere yakın oldugunu söyledi zayıf bi yerde tutunmus dedi hani sağlıklı olmayabilir falan dedi pazartesi tekrar çağırdı aşağı doğru büyürse hiç sıkıntı olmaz dedi ama hep umutsuz konustu sürekli ağlıyorum yaşadğım stresi size anltamam :( aynı durumu yaşayıp sağlıklı gebelik geçiren var mı