2 gündür çok ateşliydim boğaz kulak enfeksiyonu vardı bu yüzden acile gitmiştim orda ki doktor rahim ağzı uzunluğun sınırda en düşük 25 olması gerekiyor seninde tam 25 dedi bunun için polikliniğe git dedi bugün de kendi doktoruma gittim oda baktı 26.6 çıktı hemen hemen aynı sonuç yani dedi o yüzden progestan verdi çok ayakta durma vs dedi daha önce bir düşüğüm var oda 7 haftalıktı , doktorum öncesinde erken doğum durumun olmadığı için rahim ağzına hemen dikiş yapalım diyemem dikiş esnasında suyunda gelebilir başka şeylerde olabilir o yüzden ilaçlarla kontrol edeceğiz dedi , 1 hafta sonra detaylı ultrasonum var o zamana tekrar bakalım konuşalım dedi çok korkuyorum erken doğum olur mu daha 22 haftalığım bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi 😔