20+6 detaylıda aynı şekilde kalpta parlaklık çıktı kendi doktorum perinatolog çok güzel şekilde açıklama yaptı ek olarak başka bir şey olmadığı için öneminin olmadığını söyledi; şu an yetişkin kişilere bakılsa onlarda da çıkacağını söyledi. Kalp parlaklığı hariç hiç bir şey yoktu da çok şükür 28+6da kontrolümüzde sordum ne durumda diye geçmişti bile çok şükür ki 🙏