Merhaba arkadaşlar
Bugün detaylı ultrason randevumuz vardı doktorumuz her şeyin yolunda olduğunu söyledi sonuçlarımızı kendi doktorumuza gösterdiğimde hafif bir parlama gözüküyor isterseniz devlet hastanesinde fetal eko çektirerek içinizi rahatlatabilirsiniz dedi çevremde şakaya gelmez diyenler olduğu için tedirgin oldum ciddi bir durum olsa doktorum söylerdi sadece sorumluluk almamak adına tedbirli olun dediğini düşünüyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı ?