seda2023 Doktorum tansiyonum yüksek olduğu İçin cumartesi doğum dedi çok korkuyorum erken diye. Dualarınızı bekliyorum kızlar
momness seda2023 tansiyon düzenleyici bir ilaç yok mu gebeliktee yaa .. haftası daha çok erken 1 hafta daha bile dursa çok faydası olurdu