Aslında aşırı yemiyorum. Ama sıcaklardan dolayı evdeyim hep. Hareketsizlikten herhalde 1 kilo almışım. Çok erken biliyorum ama. Midem sadece sabah değil günün çoğunda bulanıyor. O yüzden de dışarı çıkmak istemiyorum. Özellikle akşamları karnım patlayacak gibi hissediyorum. Nefes alamıyorum. İnanılmaz bir şişkinlik ve sindirim problemlerim var. İlk gebeliğimde safra taşım olmasına rağmen böyle değildim. Bebeğim ek gıdaya geçince saframı aldırmıştım. Acaba bundan mı diyorum. Bu haftalarda bu problemleri yaşayanlar varsa neler yaptınız? İkindi gibi yemek yemiştim ama şu an saat 8 olmadı ve patlayacak gibiyim.