Maryhoney benim de sağlık ocağında 27 çıktı, aile hekimim bayramdan sonra gel 6 bin olursa beta karından gözükür, erken gidersen görmek için alttan bakarlar çok kurcalarlar rahatsız olursun biraz beklemek iyidir dedi. 10 Gün sonra fln devlete gittim beta 5800 çıktı, gözükmez bu kalbi de duyulmaz git 2 hafta sonra gel dedi. Aile hekimimim söylediğini dedim ,yok gözükmez dedi sinirlendim özele gittim karından baktı 5 haftalik dedi keseyi de gayette gördüm.