Bence siz bir doktora gidin. Ben hamileliğimi unutup masa kaldırmıştım sonra bir kaç gün felaket bir bel ağrısı yaşadım sonra kanamam oldu düşük tehlikesi geçirdim. Düşmedi allahtan kızım 2 yaşında şimdi. Allah korusun kesinlikle korkmayın ama ilk haftalar bence her şeyi önemseyin gözükün doktora sonraki haftalar daha rahat edersiniz inşallah ❤️