Umudum1903 Test yaptım bugün 12. Gün erken gebelik almış eşim sonuç negatif 😔 adetime 3 gün var değişimi sonuç olsa çıkarmıdi
hello_dunya Umudum1903 canım doktorum bana adetini 3 gün geçince yap demişti bende öyle yapmıştım bekle biraz daha olur mu? Dilerim gönlünce olsun 🙏
Umudum1903 insAllah valla süreç yoruyor artık istemiyorum diyorum eşim pes etmek yok diyor pisikolojim yerle bir artik