Gulii 1 aylık bebeğim sürekli memede kalmak istiyor. Uykuya dalarken, gaz çıkarmaya çalışırken aç olmadığı halde fazla fazla emdiği için sürekli kusuyor. Emzik vermek istiyorum ama daha erken mi acaba? Siz ne zaman emzik kullandırmaya başladınız?
Taskaya96 Gulii vallahi bu konuda eminim herkesin görüşü farklı olacaktır ama bende doğar doğmaz verme taraftarıyım emzik annenin huzuru gerçekten ve annelerinde huzura ihtiyacı var 😅
Gulii Taskaya96 evet bu şekilde ben de çok fazla yoruluyorum en azından uykuya dalarken versem iyi olacak 😄
Bskaysy Gulii osman gönülal diye bir çocuk doktoru var youtubeda baya iyi bir doktor 1 ay dolduktan sonra başlanmasını öneriyor var emzik videosu youtubetan bakabilirsin