_Tazeanne ilk hamileliğizse eğer söyleme hevesi oluyor eşimde herkesle paylaşmak için çok hevesliydi 5 haftalıksa yeni öğrenmişsinizdir heralde ilk üç aya kadar ben hiç kimseye söylemek istemedim ama kayınvalidem herkese yaymış ilk hamileliğim de. ilk trimester tehlikelidir deniyor ve bazı güzel şeyler herkese hemen anlatılmaz bi süre kendi aranızda yaşayın heyecanınızı. Ben ikinci hamileliğimde eşime hiçkimseye söylememesi için söz verdirdim bende hiçkimseye söylemedim yani ayıp ben çekiniyorum insanlar sorduğunda daha beş hafta önce birlikte olduk hamile kaldım der gibi.. Ve ben ikinci hamileliğimde bebeğimi kaybettim canlı canlı kürtaj yaşadım kısmi felç geçirdim aşırı etkilendim…. 9 buçuk haftalıktı, eğer herkese duyursaydık birde düşük yaptım kürtaj oldum diyecektik herkese tek tek sonra herkesin ah vah diye Kaş göz düşürmesin felan dinleyecektim kendi üzüntüm yokmuş gibi… Şuan üçüncü kez hamileyim ve 3 aylık olduk ilk trimester bitti. Ve ben yine kimseye söylemedim bu sefer ailelerimiz biliyordu sadece, kayınvalidem geçenlerde kalabalığın ortasında söyleyiverdi herkes aaa ooo falan yaptı, ben söylemiyorum o söylüyor, yani etrafınızda dilini tutamayanlar da varsa eğer biraz sıkın dişinizi şöyle üç ay falan olsun.. Bebeğiniz iyice yerleşsin. Umarım sağlıkla atlatırsın gebelik sürecinizi allah kucağınıza almayı nasip etsin, 🌺🌺