Liya98 Slm kızlar sabah test yapmıstım cizgi yoktu az önce bakınca böyleydi su an bata 5-6 gün var sizce varmı yoksa kuruma cizgisimi 🙏🏻
Eflosunannesi Liya98 testte sanki bi sıkıntı var gibi var gibi duruyor ama sen kesin olsun diye bi test daha yap benceee
8143 Liya98 bu test beni çok yanılttı başka bı marka ile yaparsanız daha iyi olur bide bat ı bekleyin. Bnce
yorgunanne_ Liya98 kesin var çünkü bende bunu yaşamıştım yok dedim iki gün sonra tekrar yaptım çift çizgi çıktı var ya cnm
Tinii_minii_mom Canım test yaparken iki tane aynı anda yapmaya çalış istersen. Bazen idrar beklediği için iz çıkıyor. Bazen test bozuk oluyor çıkmıyor gibi. O yzden emin olmak için yedegini tut istersen
hayalim35 Liya98 erken gebelik testi yapmadım hiç ama miratech kaset test yaptım hepsi doğru çıktı adet günü ilk idrarla kaset test yap var gibi ama emin olmak için adet gününü bekle ve testi tekrarla inş vardır canım
Mombus Liya98 hamilesiniz bence Benimde ilk gebeliğimde böyle sonradan silik ikinci çizgi görünmüştü hatta çok derinden belliydi :)