Merhaba rahmi kalp şeklinde olup sağlıklı doğum yapanlar varmı.Benim rahmimde hem derin bi perde vardı hem kalp seklindeymiş erken haftalarda düşük oluyodu rahim flminde anlaşıldı ve perde alindi ama kalp şekline bsey yapılmadı çünkü diştanda aynı sekildeymis ve ameliyatı yokmuş ikinci ameliyatta rahim delinir,perdeyi aldık yer açıldı bu şekilde bi dene artık gebelik ilerler ama erken doğum riski olur dediler.Malesef hafif bi kalp şeklide değil üst kısım bariz içe çökük ama yapacak bişey olmadığından tekrar bi umut denedik.Ve şuan 23 haftalık hamileym çok şükür büyük bi sorun yaşamadan ilk kez bu zamana geldim rahmin hem kalp şeklinde oldgndan hemde perde ameliyatı olduğumdan rahim ağzıninda kısa olcaği biliniyodu ve erken doğum riskiminde yüksek olacağından 13 haftada önlem amaçlı serklaj yapıldı.Progestan fitil haftada bir proluton iğne ve kan sulandırıci iğne kullanıyorum.Yani tüm tedbirler alindi.Bu ara kafaya çok takıyorum birden erken doğacak ya da yer kalmayıp ölecek dye paronayak oldum böyle kötü yorumlar okudum oyzden psikolojim bozuldu.Zaten yer kalmadgndan dönemeyip sezeryan oluyomus ya da doğumu erken başlatiyomuş ama yer kalmadgi için son haftalarda ölmesinide okuduğum için çok korktum.Bu şekilde olup sağlıklı doğum yapanlar varmı olumlu tercubelerinizi yazarsanız sevinirim.Hamileligmi bı sevinerek yaşayamadım hergunum korkuyla geçyo😢Zaten iki düşüğüm var bunuda kaybedersem naparim bilmiyorum birde bu artık büyük bebek oldu çok alıştım varliğina😢Biraz uzun oldu kusura bakmayın😢