Benim de 17. Haftada gelmeye başladı. Doktoruma sorduğumda normal, sıkma demişti. Ben de sonra araştırdım. Hamile kaldığımızdan itibaren süt salgılayan hormonlarımız aktifleşmeye başlıyor ve bazılarında da sıvı olarak dışarı çıkıyormuş. Çok normalmiş ☺️ ben hatta seviniyorum oh süt bezlerim çalışıyor üretime başladı diye 🤭