Adetiem göre 6+3 günlük hamileyim bugün doktora gittim bi umut ama doktor kese yok içerde kanama var ya düşük yapiorsun ya düşük yapacaksın dedi içerde kanama olsa bu kanamanin akması gerekmezmi progestanda 21,8 çıkmış ne yapicam bilmiyorum 4 yıldır uğraşıyorum aşılama ile hamile kaldım budami duşcek 😔