Kizlar merhaba benim 3 yaşında kızım var 11 haftalıkken ikinci bebegim kalbi durdu kürtaj oldum iki yıldır olmuyordu bu ay en son 24 temmuzda adet oldum adetim bu ay geçikti test yaptım pozitif doktora gittim 6 mm dedi yeni oluşmuş dedi çok zor gorunuyor dedi ama haftligin söylemedi kese yintakip edicez dedi korktum boş gebelikten böyle olan varmı