Selam kızlar daha önceden 2 hafta önde olduğumuzu söylemiştim henüz yarın tam 34 haftalık oluyoruz karnım aşağı indi bariz birde bebek en son ultrasonda baş aşağıydı ama açılmam ve sancım yok erken gelir diye korkmuyor değilim açıkcası bu şekilde olan varmı