Gulay01 Kızlar midem yanıyor kusmam vardı o gectı cok sükür ama aksam olunca atesim 37.8 e cıktı her tarafımda ates agrısı var gavısconda içtim ekşime icin fayda etmedi parol içsem birşey olur mu ates cıkacak diyr korkuyorum gavısconla parol içilir mi sizce
deletedmom734 Gulay01 2 3 defa böbrek ağrısından içmek zorunda kaldım çok büyğk konuşurdum içmem asla ilaç diye...ipe ipe içtim dayanılır gibi değildi buscopan verdi dkktorum berabrr içtim hende
Elifaaksoyy Gulay01 Hamilelikte içilen tek ilaç parol ben 2 kez içmiştim ağrım olduğu için bi zararı olmadı
Mervece30 Gulay01 bişey olmaz nerdeyse hergün ikisini kullanıyorum doktorum 1 taneden fazla içme dedi zaten kana karışmayan tek aprı kesiciymiş korkma
Selim_Alparslan Gulay01 ben 12 haftalıkken içtim grip olmuştum ateşim çıktığı için doktorum içebilirsin yazdı 1 kerelik içtim ama zararı yokmuş sanırım
oglummehmedim Majezik bile ictim yoksa ole bilirdim bobrek agrisindan tas dusururken parol iciliyomus duyduguma gore ates agrimi yapiyo ben anlamadim mide yanmasina en iyi sut iyi gelir
nergisog Ben de hastayken hamileligimi öğrendim. 3 haftalıktı. Doktor gebelik testi isteyip ona göre ilaç vermişti. Augmentin (antibiyotik) ve parol hamilelikte kullanılabilir dedi. Bunları vermişti canım. Yani bir sıkıntı yok kullanmanda. Ama yine de farklı ilaçlar da kullanıyorsan doktoruna danış bence.
Berkaytuana Gulay01 disimde problem olduğu için çok zor da kalırsam sadece parol icmemi söyledi doktorum. Çok şükür icecek kadar sancim olmadı ama bildiğim kadarı ile parol Hamilelikte bişey yapmıyor.
Duyguuuu Gulay01 Canim hamilelikte verilen sadece parol ve minoset onlari kullanabilirsin birde bunların plus olanlari var onlardan iceyim deme sakin.
Momofthemert Hamilelikte ağrı kesici olarak parol ve minoset kullanılıyor zaten ama ben dayanılmıycak bi seviyede değilse yine kullanmıyorum ılık bi duşta iyi geliyo bazen ağrılara ama hastalık varsa kullan tabiki.
Gulay01 Çok teşekkür ederim msjlatırınıza içim rahatladı içtim şimdi bir tane 38 derece atrsın düşmesini beklıyorum
Krm Gulay01 grip olduğumda yazmıştı doktorum ama doktoruna sor bence herkesin durumu kendine özel burda kullanabilirsin deseler bile sürecini doktorun biliyor bir teyit almalısın.
Htccprz Gulay01 parolu güvenle kullanabilirsiniz bazen mecbur kalınıyor yapacak bir şey yok.doktorlar öneriyor zaten o yüzden sıkıntı yok
nursena Gulay01 çok diş ağrısı çekiyorum bazen üç defa bile parolasıyla yada minoset içiyorum mecbur dayanamıyorum