Nnuuurr Yarın suni sancı ile doğumum başlatılacak. Gören herkesten dua istiyorum. Umarım yarına kadar kendi sancılarım başlar da suni sancıya gerek kalmaz. 🥲
Fik Kopkolay doğumlar dilerim kuzum benim sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🏻 devlet hastanesi mi özlemi gidiyorsun 😊 bende 39+2 yim de gelecek gibi değil minik kızım merak ettim ☺️ bizlere de dua et
Nnuuurr Fik ederim tabi ki inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 😇 Özele gidiyorum canım inşallah gelir seninki de hayırlı zamanda ☺️