Doktorlar önermiyor yürüyeçi zararlı diyorlar. Ama bence tamamen bebekle alakalı bişey ben kızıma kullandım 5 aylıktı hiç durmak bilmiyordu sadece ayakta durmak istiyordu. Şuan 6 yaşında bir sıkıntısı yok. İkizlerim 10 aylık birini 5 aylıkken bindirdim yürüteçe oda sürekli ayakta olmak istiyordu ama diğer ikizim hazır değildi oturma pozisyon u falan düz duramıyordu onun için o zaman zararlı olurdu. 6 aylıkken bindi şuan 10 aylıklar bir sıkıntı yok.