Yildizim Byz55 ilki ile arasında 1 ay olması lazım. Ben ilkini 21. Haftada oldum ikincisini de 25. Haftada oldum
Tuos2306 Byz55 ilkini 26 da ikinciyi 30 da olmam gerekiyormuş ama unutmuşlar. Tesadüfen gittimde öyle ğrendim. 33+4 te yaptılar ikinciyide 😂 allaha emanet artık
defnekrmn Byz55 ilk BİRİNCİ aşını olduktan 1 ay sonra İKİNCİ aşını oluyorsun o yapılınca 6 ay sonra ÜÇÜNCÜ aşını oluyorsun o yapılınca 1 sene sonra DÖRDÜNCÜ aşını oluyorsun o yapılınca 1 sene sonra BEŞİNCİ aşını oluyorsun 🙏
Byz55 Yildizim ben 20 haftadam oldum şuan 28 haftamdayım ikinci dozu olsammı acaba doktorun istersen ol ama bir faydası olmaz dedi kafam karıştı ?
Byz55 Tuos2306 öylemii bende dedim herhalde unuttu ya olsammı olmasammı kafam karıştı benimde doktorum diyor bir işe yaramaz felan
Tuos2306 Byz55 yaramaz derken :) valla ben geçte olsa sordum doktoruma yaptırayımmı ikinciyi diye yaptır dedi. Haftası geçmiş olmasına ragmen