Rabiabss Kızlar renkli ultrasona gidicem 21.haftadaa İzmir’de onerdiginiz bir yer var mı ve fiyatlar kaç aralığında ?
gamzecgr Rabiabss yarın benim de randevum çınarlı da giricem doktorum yönlendirdi ama yorumları güzel baya Lotus görüntüleme merkezinde çektiren bı iki arkadaşim var onlar memnundu orda 1000 Tl tınaztepe de Serkan bey var onu da çok duyuyorum onda 1500 dü
Doruk_annesi Rabiabss Ben çınarlı da yaptırmıştım inanılmaz güzel bakıyor doktor 30 40 dk baktı neredeyse ve çok espirili bir doktordu zaman nasıl geçti anlamadım
Deletedmom_103 Rabiabss barış büke’yi öneriyorlar ama bi tık pahalı geldi bana. Takipli olduğum hastanede gürsoy pala’ya gittim. Öyle 40 dakika falan sürmedi 15 dakika sürdü gayette detaylı baktı