Hilalhamzaa canım benim doktorum 23. haftaya kadar hissedilebiliyor demişti ilk gebelikte. Ben 19+3 te hissettim ilk hareketini böyle bir şey süzülür gibi oldu içimde sonrası da çok küçük pıt pıt kalp atar gibiydi büyüdükçe daha net hissediliyor. Tatlı bir şeyler yiyip sol tarafına uzan küçük hareketler hissedersin inşallah. Doktorun bir sorun görmediyse bebeğinde korkmana hiç gerek yok hissedersin 🥰