Handeece Arkadaşlar merhaba, bugün şeker yükleme testi yaptırdım. 95 88 135 şeklinde çıkmış doktor izne ayrıldığı için gidemedim. Anlayan varsa yorum yapabilir mi ?
35aysegul Handeece güzel çıkmış sonuçların canım için ferah olsun. 180 en yüksek değer bende aynı 75 mg yaptırdım benim ikinci verdiğim kan 183 müydü 184 müydü neydi ona rağmen sınırda dedi ilaç filan vermedi şekerli tüketimine dikkat et dedi sadece çok şükür 🙏🏻senin daha da düşük çıkmış
Handeece Teşekkürler yanıtınız için 🙏 e nabızda da normal değer aralığında gösteriyor ama yine de sizlere sormak istedim.