Srny77 25+3 teyiz, Kasım sonu Aralık başı gibi ama bana kasımın sonunda doğum olacak gibi geliyor 😅 içime öyle doğuyor yani. İkinci bebeğim, cinsiyetlerde aynı olunca çok fazla yeni almayı düşünmüyorum çünkü ilkinde heveslenip aldığım hiç giyilmemiş takımlar bile var. Gelecek ay ikinci oğlumun şansına birkaç takım daha alıcam, kendi eksiklerimi de alırım. Biraz bez ve ıslak mendil stoğu yaptım emziğini aldım 💜 Ekim ayı ikinci haftası gibi kıyafetleri yıkayıp ütüleyip hastane çantasını hazırlamayı düşünüyorum. İnşallah ilk bebiş gibi 40.haftasına kadar beklemez diyorum çünkü ikinci hamilelik daha yorucu geçiyor benim için, Kasım sonu iyidir 😅sizde durumlar neler nasıl gidiyor 💜💜