Son 1 aydir 20lik dis agrisi cekiyorum hamile kalmadan once de oluyordu ama bu kadar siddetli degildi doktor parol verdi gunde 3 tane iciyorum o da kesmezse karanfil cigniyorum o bile kesmiyor gece uykumdan uyandiriyor 1 ay oldu her gun bu agriyi cekiyorum yasayan var mi ya da herhangi bi cozumu olan 😔