B7710 Seval0Seval Benimde ilk yaptığım test hayalet çizgi gibi çıkmıştı ışığa tutunca gözüküyordu çok az tabi fotoğraf çekince gözükmüyordu ama ben görüyordum çok heveslenmedim bir kaç gün sonra tekrarladım çizgi koyuluğu arttı sende birkaçgün sonra tekrarla testi sabah ilk idrarla
Seval0Seval B7710 çöm lavaboya kalkıyorumo yüzden hiç ilk idrar olmadı hep normal idrar yaptım böyle çıkıyor ben görüyorum ama resimde tam çıkmıyor
XEmosumX B7710 suan ayni seyi yasıyorum silik cizgi var fakat 2 gündür koyulasmadi hic hep silik siz ne zaman koyuluk farkettiniz acaba dün silikti bugün sabahta silik fotografta gorunmeyen benim gorebildigim bi çizgi var
B7710 XEmosumX Ben ilk 13 ünde silik çizgi gördüm 17 sinde tekrar yaptım bir tık daha koyu gördüm bekledim 20 sinde tekrar yaptım biraz daha koyulaşmış 21 inde sağlıkocağına gittim beta 158.5 le öğrendim inşallah sizinde sonucunuz pozitif olur
Tessd Seval0Seval İğne kullanma gibi bir durum varsa bence kan ver direk bu testler yanıltır. Ben çok hafif bir çizgi gördüm 🙏
Seval0Seval B7710 canım benimde varla yok arası çıktı 14 gün bugün dün kan verdim 2.18. Çıktı erken mi yaptım reglım çarşamba
B7710 Seval0Seval Kimisinin geç döllenmede olabiliyor muş sanırım istersen birkaçgün sonra testi tekrarlayabilirsin
B7710 Benim reglim temmuz 16 ydı 13 ü testte ghayalet çizgi çıktı 21 inde test verdim biraz daha bekle çünkü beta hcg döllenmeden 10-11 gün sonra artmaya başlıyormuş